Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Otsisin siit ja mujalt kuid muud peale autocomforti ette ei jäänud. Kes sellist asja normaalselt veel Tallinna piires teeb? Vaja oleks survestada ja täita.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
http://kylminaator.ee/index.php?lang=es ... cb833db530" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
vot kurat, otsisin kylmanaatorit pikalt
tänud.
tänud.
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Kliima täitmiseks on vaja kahte ventiili. 944 S2-l on üks ventiil kohe kapoti alt näha, kuid teine on pumba juures põhja all. Külminaatoris autotõstukit ei ole. Kui ise seal käisin, siis soovitati mingi pikendusjupiga see alumise ventiili ots üles välja tuua. Ei teinud seda ja täitja sai ka nii hakkama, lihtsalt rohkem jamamist oli ja kauem aega läks.
944 S2 1989
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Tänud vajaliku info eest! (y)
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Autocomfordiga on hetkel lood segased (nad on mu naabrid)
Paar päeva oli uks üldse kinni ja täna oli väheke liikumist.
Tõstuk on Autocomfordil küll olemas.
Külminaator saab ka vanema, R12 baasil oleva süsteemiga hakkama. Paljud töökojad suudavad ainult R134a baasil olevaid süsteeme täita ja hooldada. Vahet saab teha ventiili kuju järgi.
R12 süsteemil on tavalist rehviventiili meenutav ühendus. Teisel kiirliiteühendus.
Porschedel oli üleminekuaastaks enamjaolt 1993. Aga kuna tootmisaasta algab augustis, siis võib ka 1992 registreeritud masinatel R134a süsteem olla. Palju on vanemaid ka ümber tehtud uuema gaasi peale. Samas on praegu olemas R12 asendajad ja sügavat mõtet ümbertegemisel pole. Kui just jah, tahad igas autohoolduses oma kliimaseadmega jutule saada.
Paar päeva oli uks üldse kinni ja täna oli väheke liikumist.
Tõstuk on Autocomfordil küll olemas.
Külminaator saab ka vanema, R12 baasil oleva süsteemiga hakkama. Paljud töökojad suudavad ainult R134a baasil olevaid süsteeme täita ja hooldada. Vahet saab teha ventiili kuju järgi.
R12 süsteemil on tavalist rehviventiili meenutav ühendus. Teisel kiirliiteühendus.
Porschedel oli üleminekuaastaks enamjaolt 1993. Aga kuna tootmisaasta algab augustis, siis võib ka 1992 registreeritud masinatel R134a süsteem olla. Palju on vanemaid ka ümber tehtud uuema gaasi peale. Samas on praegu olemas R12 asendajad ja sügavat mõtet ümbertegemisel pole. Kui just jah, tahad igas autohoolduses oma kliimaseadmega jutule saada.
911 ja mälestus 928-st
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Täna sai siis natuke uuritud. Minu masinal R12 süsteem. Ümbertegemine R134a peale kujutaks endast ainult kummist lõdvikute/torude ümber vahetamist. Paberite järgi mahub sisse 950g külmaainet. R12 asendaja otsasaamisel sai sisse lükatud veidi üle kahe kolmandiku sellest ning siiani töötab kõik hästi. Samuti paistis, et kuskil lekkeid pole. Ehk peab suve vastu.
Nagu Gustafson mainis oli esialgu alumise korgi leidmisega raskusi. Auto sai aga klotsidele sõidetud ja siis polnud probleemi ilma mootorikatet eemaldamata ligi pääseda.
Gustafson, kas kylminaator võttis su jutule siiski? Või saatsid su kohe mujale? Kui mu süsteem lekkima peaks hakkama, siis oleks mul siiski vaja leida keegi, kes lekke suudaks üles leida.
Nagu Gustafson mainis oli esialgu alumise korgi leidmisega raskusi. Auto sai aga klotsidele sõidetud ja siis polnud probleemi ilma mootorikatet eemaldamata ligi pääseda.
Gustafson, kas kylminaator võttis su jutule siiski? Või saatsid su kohe mujale? Kui mu süsteem lekkima peaks hakkama, siis oleks mul siiski vaja leida keegi, kes lekke suudaks üles leida.
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Võeti ikka jutule ja süsteem sai ka täidetud. R12 asemel täideti selle aseainega, mille nime kahjuks ei mäleta. Käisin seal isegi kaks korda kuna esimene kord avastati survestamisel leke kondentsikoguja (selline plekist tünn vasaku tule taga) ühenduse juurest.
Külminaatoris ei testita süsteemi värvainega ja kui Sul peaks leke olema kuskil keerulisemas kohas, siis ...
Külminaatoris ei testita süsteemi värvainega ja kui Sul peaks leke olema kuskil keerulisemas kohas, siis ...
944 S2 1989
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Mul 500 ringis, aga tegemist oli tuttava tuttavaga. Külminaatori hinnakiri on siin: http://kylminaator.ee/index.php?lang=est&main_id=35
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Vaatasin seda naatori hinnakirja juba, aga mul tunne, et mul tegu selle r12'nega. Et mulle sobiks autocomforti minemine paremini.margus kirjutas:Mul 500 ringis, aga tegemist oli tuttava tuttavaga. Külminaatori hinnakiri on siin: http://kylminaator.ee/index.php?lang=est&main_id=35
Corrado 16v ''baby porsche''
Re: Kliimaseadme diagnost ja täitmine?
Just Külminaatorist tagasi ja minu auto puhub ka nüüd külma
Võtsin Külminaatori ette just huvi pärast, teised siit ka seal käinud. Olen ka teiste kliimahooldajatega kokku puutunud, kes R12 süsteemiga hakkama saavad. Et minu autol R12 süsteem on, pole saladus. Vaatad täiteventiili kuju ja asi selge.
Külminaatori vana esiti natuke hädaldas, et täitevooliku keere ei sobi, aga sobis küll.
Eelnevalt pole keegi survetesti lämmastikuga nii põhjalikult teinud- 40 minutit. Teised on nii 5 minuti põhjal otsustanud, kas süsteem on tihe või mitte.
Sisse läks R12 asendaja, R413a. Segugaas, millest suurema osa moodustab R134a.
Nii, et mitte just kõige parem asendaja. Vana kiitis eelnenud R409t, mis kajuks nüüdseks juba keelatud. Timmis tükk aega kogusega- paned vähe, pole külm. Paned liiga palju, kah ei lähe külmaks.
Eelnevalt käisin Hiflexis Peterburi maanteel ja lasin kliimavoolikud, mis kompressorist torustikku lähevad, uued teha. Eelmine omanik oli sinna turbo mudeli voolikud asendanud (need on teise kujuga, et turboõhu jahutist mööda saada) ja õhutoru serv oli ühele augu kulutanud. Süsteem oli seega juba n aastat tühi olnud. Kui süsteem puutub kokku välisõhuga, siis filterkuivatil pikka eluiga pole. Hakkab välisõhust niiskust korjama ja see ta elu lõpetabki.
Porsche originaal filterkuivatid maksavad nii 3-4 tuhande krooni ringis. Mina tellisin Griffitsist-www.griffits.com , hind 40 USD, saatmine 30 USD, lisaks käibemaks. Ja hea teenindus peale selle.
Igatahes nüüd süsteem töötab. Eelnevalt oli isegi mõttes see maha võtta, kui probleemide rida peaks pikaks venima. Ei, kõik ülejäänud küttesüsteemi osad töötavad ja rohkem probleeme polnud.
Võtsin Külminaatori ette just huvi pärast, teised siit ka seal käinud. Olen ka teiste kliimahooldajatega kokku puutunud, kes R12 süsteemiga hakkama saavad. Et minu autol R12 süsteem on, pole saladus. Vaatad täiteventiili kuju ja asi selge.
Külminaatori vana esiti natuke hädaldas, et täitevooliku keere ei sobi, aga sobis küll.
Eelnevalt pole keegi survetesti lämmastikuga nii põhjalikult teinud- 40 minutit. Teised on nii 5 minuti põhjal otsustanud, kas süsteem on tihe või mitte.
Sisse läks R12 asendaja, R413a. Segugaas, millest suurema osa moodustab R134a.
Nii, et mitte just kõige parem asendaja. Vana kiitis eelnenud R409t, mis kajuks nüüdseks juba keelatud. Timmis tükk aega kogusega- paned vähe, pole külm. Paned liiga palju, kah ei lähe külmaks.
Eelnevalt käisin Hiflexis Peterburi maanteel ja lasin kliimavoolikud, mis kompressorist torustikku lähevad, uued teha. Eelmine omanik oli sinna turbo mudeli voolikud asendanud (need on teise kujuga, et turboõhu jahutist mööda saada) ja õhutoru serv oli ühele augu kulutanud. Süsteem oli seega juba n aastat tühi olnud. Kui süsteem puutub kokku välisõhuga, siis filterkuivatil pikka eluiga pole. Hakkab välisõhust niiskust korjama ja see ta elu lõpetabki.
Porsche originaal filterkuivatid maksavad nii 3-4 tuhande krooni ringis. Mina tellisin Griffitsist-www.griffits.com , hind 40 USD, saatmine 30 USD, lisaks käibemaks. Ja hea teenindus peale selle.
Igatahes nüüd süsteem töötab. Eelnevalt oli isegi mõttes see maha võtta, kui probleemide rida peaks pikaks venima. Ei, kõik ülejäänud küttesüsteemi osad töötavad ja rohkem probleeme polnud.
911 ja mälestus 928-st