Kuidas taastada vana 928, 924, 911S Targa
Kuidas taastada vana 928, 924, 911S Targa
väike copy/paste rennlistist, ehk kuidas taastada 928-t
http://www.youtube.com/watch?v=lyOMWAEz ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=pXPHm-bT ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=yLTLR_uq ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=6pO_NE1J ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=A2D65mwv ... ed&search=
Samas, ise juba mitu aastat sama asjaga tegeledes, pean väitma, et asi on ikka väga pinnapealselt esitatud. Uus värv selga ja ongi OK- ega see asi ikka nii lihtsalt ei käi. 25 aastat vana auto juures ei saa piirduda vaid pidurisupportite ja klotside vahetusega, et kõik OK oleks.
Edit: nüüd lingid õiged, ei saa alati copy/paste, midagi võib kaduma minna.
Aga nüüd toimib, vaadake!
http://www.youtube.com/watch?v=lyOMWAEz ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=pXPHm-bT ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=yLTLR_uq ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=6pO_NE1J ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=A2D65mwv ... ed&search=
Samas, ise juba mitu aastat sama asjaga tegeledes, pean väitma, et asi on ikka väga pinnapealselt esitatud. Uus värv selga ja ongi OK- ega see asi ikka nii lihtsalt ei käi. 25 aastat vana auto juures ei saa piirduda vaid pidurisupportite ja klotside vahetusega, et kõik OK oleks.
Edit: nüüd lingid õiged, ei saa alati copy/paste, midagi võib kaduma minna.
Aga nüüd toimib, vaadake!
Viimati muutis Pets, 30 Mai 2007 17:59, muudetud 2 korda kokku.
911 ja mälestus 928-st
ilmselt mõeldi neid http://www.youtube.com/results?search_q ... he+restore
Samad, ja minu lingid ka nüüd õiged.jeff01 kirjutas:ilmselt mõeldi neid http://www.youtube.com/results?search_q ... he+restore
911 ja mälestus 928-st
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaatasin ära, eks ta üks selline "müügiks korda" tegemine on. Ma algul arvasin, et nad mootori juures üldse midagi ei tee, aga kui hindu luges ette, siis ikka vähemalt õli ja filtri vahetasid ära.
Naljakas oli see, et nad tegid eriti professionaalse värvitöö, aga muud asjad nagu täitsa tegemata - sillaosad jms. Võibolla oli kõik siis tõesti korras?
Miks nad aga supportid kohe terve täiega välja vahetasid? Need oleks ju kindlasti saanud palju odavamalt rebuildida.
Naljakas oli see, et nad tegid eriti professionaalse värvitöö, aga muud asjad nagu täitsa tegemata - sillaosad jms. Võibolla oli kõik siis tõesti korras?
Miks nad aga supportid kohe terve täiega välja vahetasid? Need oleks ju kindlasti saanud palju odavamalt rebuildida.
Kui mul võimalus oli, siis vaatasin seda saadet alati põnevusega. Mehaanik andis alati päris asjalikke vihjeid.
Tõenäoliselt seal Inglismaal see teedesoolamine eriti aktuaalne ei ole, mistõttu võib kere heas korras olla küll sellise aja möödudes. Mootori sisse nad saates ei vaadanud, kui võisid seda salaja teha
Kena tulemus oli küll.
Tõenäoliselt seal Inglismaal see teedesoolamine eriti aktuaalne ei ole, mistõttu võib kere heas korras olla küll sellise aja möödudes. Mootori sisse nad saates ei vaadanud, kui võisid seda salaja teha
Kena tulemus oli küll.
vana 928
Oma kogemustest võin öelda, et kerega ei pruugi tõepoolest erilisi probleeme olla. Ka minu 80 aasta autol(mis ka meie soolaga talves sõitnud) ei ole roostet kuskil. Tundub, et selleaegne tsinkimine on päris kvaliteetselt tehtud.
Sillaosad on 928-l väga vastupidavad ja ei pruugi ka nii vanal autol veel probleeme tekitada. Küll aga soovitatakse selleaegne alumine alusharniir uuema terassharniiri vastu vahetada.
Vanemat tüüpi ühekolvilisi pidureid saab päris soodsalt, eks nad sellepärast korrodeerunud pidurid välja vahetasid. Aga ega nad eriti seda rasket autot ei peata. Uuemaid neljakolvilisi Brembosid, mis ka tõesti pidurdavad, otsi tikutulega taga ja hind ka muidugi vastav.
Käigukast: 3käiguline automaat on päris töökindel, aga selleaegsed käsikastid on kindlasti kulunud ja ei lülita enam normaalselt.
Kui selleaegset käsikasti ei ole remonditud, siis on edasi remont vältimatu.
Mootori kohalt on nii, et ta võib ju enam vähem korralikult käia, aga mingil hetkel annavad kivistunud kummidetailid (ja neid seal on) endast märku ja mootori töö muutub ebastabiilseks.
Alt nad mootorit ei näidanud, olen 100% kindel, et seal karteri tihend lekib ja mootor oli alt õline.
Sillaosad on 928-l väga vastupidavad ja ei pruugi ka nii vanal autol veel probleeme tekitada. Küll aga soovitatakse selleaegne alumine alusharniir uuema terassharniiri vastu vahetada.
Vanemat tüüpi ühekolvilisi pidureid saab päris soodsalt, eks nad sellepärast korrodeerunud pidurid välja vahetasid. Aga ega nad eriti seda rasket autot ei peata. Uuemaid neljakolvilisi Brembosid, mis ka tõesti pidurdavad, otsi tikutulega taga ja hind ka muidugi vastav.
Käigukast: 3käiguline automaat on päris töökindel, aga selleaegsed käsikastid on kindlasti kulunud ja ei lülita enam normaalselt.
Kui selleaegset käsikasti ei ole remonditud, siis on edasi remont vältimatu.
Mootori kohalt on nii, et ta võib ju enam vähem korralikult käia, aga mingil hetkel annavad kivistunud kummidetailid (ja neid seal on) endast märku ja mootori töö muutub ebastabiilseks.
Alt nad mootorit ei näidanud, olen 100% kindel, et seal karteri tihend lekib ja mootor oli alt õline.
911 ja mälestus 928-st
Porsche 924 tehakse ka ilusaks
http://www.youtube.com/watch?v=0nDPDbJ88YE
http://www.youtube.com/watch?v=V7CZu5-QTig
http://www.youtube.com/watch?v=32KNpXEIack
http://www.youtube.com/watch?v=LY0RWP0Rgcs
http://www.youtube.com/watch?v=76G67cI8F8g
Endalgi sama töö käsil hetkel
http://www.youtube.com/watch?v=0nDPDbJ88YE
http://www.youtube.com/watch?v=V7CZu5-QTig
http://www.youtube.com/watch?v=32KNpXEIack
http://www.youtube.com/watch?v=LY0RWP0Rgcs
http://www.youtube.com/watch?v=76G67cI8F8g
Endalgi sama töö käsil hetkel
'83 Porsche 924
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuidagi kahtlaselt "poolkõva" tegemine kui omal vähegi aega on siis enne küünalde välja keeramist puhastan augud suruõhuga, enne uue õli sisse valamist puhastan korgi seestpoolt ja lasen suruõhuga viimase õli mootorist välja ja see kuidas veel plekki välja tõmmati? selleks ei pea ju auku keresse puurima, et väike mõlk välja tõmmata....ja sprayga värvimine...nagu mu enda 924 aga jah kerge hooldus, mis küll kunagi kahjuks ei tule ja ei maksa kah palju.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See sprayga värvimine oli küll kahtlane. Samas, minu arust see auk sisse ning siis slidehammeriga välja, on päris levinud moodus. Ka näiteks Haynes'i manuaal pakub sellist varianti.jeff01 kirjutas:kuidas veel plekki välja tõmmati? selleks ei pea ju auku keresse puurima, et väike mõlk välja tõmmata....ja sprayga värvimine...nagu mu enda 924
juba mitmed aastad on kasutuses spotterid, erinevad vaakumseadmed ja keevitusvariandid...auk oleks küll viimane asi mille laseksin teha kuna seda ei peida pahtliga ära nii et ta värvist läbi ei tuleks ja kui sa ta juba kinni keevitada on ta plekile isegi veel kahjulikum kui spotteri vool aga jah see selleks. Hea siiski et keegi vähegi hoolib ka selle automargi odavamatest mudelitest ja ei kasuta teda näiteks selleks, et vaadata mis temaga juhtub kui klaver peale kukutada või hapet peale kallata. Edu neile
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: