Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
-
joonas
- Postitusi: 993
- Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas joonas » 24 Jaan 2008 01:14
sivvu kirjutas:Tere taas. Elan paraku küll Tartus, kuid mõnel nädalavahetusel eksin ikka ka Tallinnasse. Kui härraste pakkumine oma autosid kaema tulla ka edaspidi jõus on siis oleks väga meeldiv eelnevalt kokku leppides seda võimalust kasutada. Eks ole see tunduvalt pingevabam variant kui kuskil müügiplatsil autot kaeda ja autoärimehes lootusi tekitada.
Kui ette teatad ja aeg sobib, siis pole probleemi.
Kuidas Tartu meestega on?
-
Allan
- Postitusi: 285
- Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Allan » 24 Jaan 2008 01:57
Tartu meestel Porsched müüdud
Peebu ümberehitatud 924 ja Egerti/Erlendi 928S on vist ainult vaatamiseks olemas, kuid need autod ei anna absoluutselt õiget ülevaadet standartsest 924/S-st.
-
MartinL
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Mai 2007 16:15
Postitus
Postitas MartinL » 24 Jaan 2008 10:20
Ega neid 924S-i eriti Eestis järgi polegi. Mina , Higgins , Lend ja ehk paar isendit veel.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
-
margus
- Postitusi: 239
- Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas margus » 24 Jaan 2008 11:22
Mul tekkis küsimus, et miks teema algataja selle raha eest parem 944'ja vaata? Niipalju kui ma 924 kohta lugenud olen ning enda autoga reaalselt sõitnud, siis ülevalpidamise vahe pole küll selline mille pärast kartma peaks. Sajaga peaks saksast päris korraliku 80. keskpaiga 944 saama. Eestis ka paar tükki müügil.
-
hellraiser
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
-
Kontakt:
Postitus
Postitas hellraiser » 24 Jaan 2008 11:35
Selle raha eest saab ka juba 944 turbo kätte kui hästi otsida.
-
sivvu
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Jaan 2008 22:12
Postitus
Postitas sivvu » 24 Jaan 2008 23:14
Eks see valik langeb ilmselt(kas siis 924, 924S või 944) peale sisseistumist ja mõlema masinaga korralikku tutvumist. Lihtsalt meeldib 924 kere- selles mudelis on minu jaoks sellist muhedat retrot, mis peaks jääma igasuguste spoilerite ja laiendite poolt puutumata. Samas ei välista 944. Lihtsalt algul jäi tõepoolest auto24 foorumit lugedes selline mulje, et 944 on mitu korda kallim üleval pidada, sealt sai 924 vaimustus hoogu juurde.
Kuna ma alles nö. sukeldun Eesti Porsche-maastikule, siis tundub siinne pakutavate autode hulk masendavalt väike.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata
-
MartinL
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Mai 2007 16:15
Postitus
Postitas MartinL » 25 Jaan 2008 00:34
924S ja 944 ülalpidamises vahet pole. 944S ja 944S2 kohta ei oska öelda.
Kindlasti kui otsid sportlikke elamusi , jääb 924 või tavaline 944 peagi lahjaks.
Edit: osta kohe turbo ja rahu majas
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
-
Allan
- Postitusi: 285
- Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Allan » 25 Jaan 2008 01:42
Minu arvates oleks väga tuus, kui keegi muretseks endale korraliku 924ja ja hoiaks seda võimalikult originaalina. Korralike 924ju väga palju ei leidu!
-
rosco
- Postitusi: 328
- Liitunud: 16 Okt 2005 15:38
- Asukoht: Tallinn, Männiku
Postitus
Postitas rosco » 25 Jaan 2008 16:43
Kahjuks ainult tip top 924 raskem leida,nii palju,kui mulle mulje jäänud. Mis oleks ka orginaal konditsioonis. Need tihtipeale odavamalt kätte saadavad ja ka odavamalt "parandatud",kui 924s ja 944 IMO.
-
margus
- Postitusi: 239
- Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas margus » 27 Jaan 2008 01:05
MartinL kirjutas:924S ja 944 ülalpidamises vahet pole. 944S ja 944S2 kohta ei oska öelda.
Kindlasti kui otsid sportlikke elamusi , jääb 924 või tavaline 944 peagi lahjaks.
Edit: osta kohe turbo ja rahu majas
S ja S2 võrdlusest... vahet pole
-
joonas
- Postitusi: 993
- Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas joonas » 27 Jaan 2008 14:36
margus kirjutas:S ja S2 võrdlusest... vahet pole
S2 = paremad pidurid, peaaegu sama kiire kui turbo , uuem välimus, rohkem väänet madalalt.
S ja S2 sarnasuseks on nukkvõllide keti pinguti, mida tuleks vahetada mõlema mudeli puhul a'la 4000 krooni.
-
margus
- Postitusi: 239
- Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas margus » 27 Jaan 2008 14:53
joonas kirjutas:margus kirjutas:S ja S2 võrdlusest... vahet pole
S2 = paremad pidurid, peaaegu sama kiire kui turbo , uuem välimus, rohkem väänet madalalt.
S ja S2 sarnasuseks on nukkvõllide keti pinguti, mida tuleks vahetada mõlema mudeli puhul a'la 4000 krooni.
Ma tegelt pidasin silmas ülevalpidamise kulusid
-
joonas
- Postitusi: 993
- Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas joonas » 27 Jaan 2008 15:04
Umbes sama raha eest rohkem
-
Pets
- Postitusi: 537
- Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Pets » 27 Jaan 2008 17:25
sivvu kirjutas: Lihtsalt meeldib 924 kere- selles mudelis on minu jaoks sellist muhedat retrot, mis peaks jääma igasuguste spoilerite ja laiendite poolt puutumata.
hellraiser kirjutas:Selle raha eest saab ka juba 944 turbo kätte kui hästi otsida.
Siia veel väike OT, et saab selle raha eest kindlasti ka algaastate 928, mille pole spoilereid ja
tänapäeval nii retro kui moodsa auto tundemärke. Aga kui enne autode nokkimisega pole tegelenud, tasuks see ka siinkohal unustada. Ja korrashoiukulud kõrgemate hulgast.
-
sivvu
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Jaan 2008 22:12
Postitus
Postitas sivvu » 28 Jaan 2008 10:40
Tere taas. Ei tea, kas see on nüüd OT, aga netiavarustelt jäi silma selline firma, nagu docs.ee. On keegi sellega kokku puutunud või on kellegi sõber antud firma teenuseid kasutanud? Tegemist siis mobile`st välja valitud auto kohaletoimetamisega. Valida siis kolme riskiastme vahel- no mida madalam risk, seda kallim, kuid samas saab autole ka pisikese garantii.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata