944 radiaator
944 radiaator
Remondi käigus on minu auto radiaator hakkanud lekkima. Kas keegi on eestist ostnud uut radikat? Kus müüdi, mis tootja ja mis oli hind?
Rahameeste asi muidugi aga niisama küsin et miks remontida ei lase? kui üleni räbal saaksin aru aga kui korralik radikas ja kusagile natuke pihta saanud siis.... Omal tehti kunagi tartus bussipargis asi kenasti ära...korralik joode, mis jäi pidama ja sealt naabrusest eemaldatud ribide vaheline vask pandi samuti tagasi, nii et remonditud koht oli vaevu märgatav
Väidetavalt jookseb metalli ja plastiku vahelt. Need radika küljed on plastikust.jeff01 kirjutas:Rahameeste asi muidugi aga niisama küsin et miks remontida ei lase? kui üleni räbal saaksin aru aga kui korralik radikas ja kusagile natuke pihta saanud siis.... Omal tehti kunagi tartus bussipargis asi kenasti ära...korralik joode, mis jäi pidama ja sealt naabrusest eemaldatud ribide vaheline vask pandi samuti tagasi, nii et remonditud koht oli vaevu märgatav
Muidu on radikas eelmise omaniku käes kolakat saanud.
Eks ma uuri, järsku saab siiski parandada.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Endal oli kunagi sama jama ning selle kohta võib öelda, et see hind (varem olid hinnad 4K ringis, praegu ei ole uurinud) tasub ära investeerida, lekke kõrvaldamisel maha ja peale kiskumine tuleb lõpuks kallim kui kohe korralik tükk osta. Võimalik ka muidugi kasutatud radika teed minna, selle peaks umebs 2,5K kätte saama. Minu vanale sain kasutatud ja see pidas küll jahutusvedeliku igati kenasti.joonas kirjutas:Väidetavalt jookseb metalli ja plastiku vahelt. Need radika küljed on plastikust.jeff01 kirjutas:Rahameeste asi muidugi aga niisama küsin et miks remontida ei lase? kui üleni räbal saaksin aru aga kui korralik radikas ja kusagile natuke pihta saanud siis....
Muidu on radikas eelmise omaniku käes kolakat saanud.
Eks ma uuri, järsku saab siiski parandada.
Võibolla on ka võimalik need küljed lasta uued teha, kuid ma väga ei tahaks uskuda, et see eriti palju odavam võiks tulla. Neid plastmasstükke pidama ei saa, lõpuks hakkavad ikka lekkima jälle.
Katki lähevad nad aga sellest, kui radikas kuuma saab. Sinna tekib pikipragu, mis jookseb kenasti radika äärest ning selle lappimine ei ole eriti võimalik. Ükski liim ega epoksiid lihtsalt ei jää selle plastiku külge pidama ning sulatada ka ei anna.
Kui keegi viitsib nikerdada, siis mul on vedelmas kodus vana 944 radikas, millel üks plastik terve, teine katki. Võibolla õnnestub, et on teine pool katki ning saab ära vahetada.
See alumiiniumist uute otsavannide tegemine on täpselt nii soodne, kui hea hinnaga on võimalik kedagi alumiiniumit keevitama saada.
Kuna ma ei tahtnud endale plastikvannidega radikat, siis otsustasin seda teed minna ja lisaks kõigele on mul alukeevitus praktiliselt omast käest võtta. (Ok, sõbra käsi keevitab, mitte minu )
Kuna ma ei tahtnud endale plastikvannidega radikat, siis otsustasin seda teed minna ja lisaks kõigele on mul alukeevitus praktiliselt omast käest võtta. (Ok, sõbra käsi keevitab, mitte minu )
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Laki auto müüb Nissensi (Taani) radiaatoreid ja ka vist remondib neid - vaata linki http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=100
Seal lehelt saab ka nissensi andmebaasi kust saab raiaatoreid otsida.
Kahjuks pole 944'le saada ainult kärgesid, muidu tuleks koos tööga hind ca 2K
Seal lehelt saab ka nissensi andmebaasi kust saab raiaatoreid otsida.
Kahjuks pole 944'le saada ainult kärgesid, muidu tuleks koos tööga hind ca 2K
Allkiri allkiri
Uurisin siis ka seda radiaatori teemat ja kuna Laki autos vennad kahtlesid, kas analoogne odavam radiaator sobib sai võetud Nissensi radiaator.
Kui asi käes selgus, et välimisel kaanel oli selline pilt
http://joonas.pri.ee/gallery/displayima ... fullsize=1
ja sisemisel kaanel selline
http://joonas.pri.ee/gallery/displayima ... fullsize=1
Seega olid Nissensi mehed jube naglalt NRF kasti lahti lõiganud ja lihtsalt oma sildi peale kleepinud.
Radiaator on alumiiniumist ja peale on kleebitud ka õige tehase kood. Pole veel aega olnud paigaldada.
Mina sain hinnaga 4250.- krooni. Kui see analoog mida alguses pakuti oli see sama NRF mis pärast Nissensi sildiga tuli sain hinnaga pügada. Alternatiiv oli mingi 3600.- kuid ma ei tea kas see oli ikka see sama NRF. Üks variant oli ka vasest, isegi Nissensi kataloogis.
Igatahes järsku on kellelgi seda tootekoodide infot vaja.
Nissensi kataloogist
Product Radiator
Nissens 63750
Date 1986/9 > 0 /0
Dimensions 500 x 330 x 45
Material Plastic/Aluminium
OE 944.106.031.03
Note L&R
Minu autole on Porsche varuosakood 944.106.031.03
NRF koode vaata lisatud piltidelt.
Kui asi käes selgus, et välimisel kaanel oli selline pilt
http://joonas.pri.ee/gallery/displayima ... fullsize=1
ja sisemisel kaanel selline
http://joonas.pri.ee/gallery/displayima ... fullsize=1
Seega olid Nissensi mehed jube naglalt NRF kasti lahti lõiganud ja lihtsalt oma sildi peale kleepinud.
Radiaator on alumiiniumist ja peale on kleebitud ka õige tehase kood. Pole veel aega olnud paigaldada.
Mina sain hinnaga 4250.- krooni. Kui see analoog mida alguses pakuti oli see sama NRF mis pärast Nissensi sildiga tuli sain hinnaga pügada. Alternatiiv oli mingi 3600.- kuid ma ei tea kas see oli ikka see sama NRF. Üks variant oli ka vasest, isegi Nissensi kataloogis.
Igatahes järsku on kellelgi seda tootekoodide infot vaja.
Nissensi kataloogist
Product Radiator
Nissens 63750
Date 1986/9 > 0 /0
Dimensions 500 x 330 x 45
Material Plastic/Aluminium
OE 944.106.031.03
Note L&R
Minu autole on Porsche varuosakood 944.106.031.03
NRF koode vaata lisatud piltidelt.
Viimati muutis joonas, 18 Jaan 2007 12:23, muudetud 1 kord kokku.