Ukselingid
Ukselingid
Ma vaatan, et viimasel ajal tekib mul palju lolle küsimusi Porschega seoses aga küsin ikkagi.
Probleemiks see, et nüüd külmaga kõrvalistuja ukselink jääb koguaeg kinni. Kui see avamis klõpsakas sisse vajutada siis ise ta enam välja ei tule. Ja see on suht häiriv.
Keegi varem kokku puutunud mingi taolise probleemiga?
Kas tasub kõik lahti kiskuda ja vaadata mis viga või oleks lihtsam kusagilt uus link otsida?
Probleemiks see, et nüüd külmaga kõrvalistuja ukselink jääb koguaeg kinni. Kui see avamis klõpsakas sisse vajutada siis ise ta enam välja ei tule. Ja see on suht häiriv.
Keegi varem kokku puutunud mingi taolise probleemiga?
Kas tasub kõik lahti kiskuda ja vaadata mis viga või oleks lihtsam kusagilt uus link otsida?
what would the world be like if everything had to be practical
Arvan, et puhastamine ja külmakindla määrdega määrimine aitab. Ise olin kunagi hädas sisemiste linkidega. Nimelt oli trosside sees ilmselt veidi vett. Iga kord, kui suure külmaga sisemist linki tõmbasin jäi uks lahti. Ja katsu siis sõita, kui pead korraga näiteks mõlemat ust kinni hoidma lisaks roolikeeramisele ja käiguvahetusele . Tollal sain puhastamise ja õlitamisega korda.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/body-12.htm
Peaks ka enda autol selle puhastamise ja õlitamise ette võtma.
Mis on Teie jaoks külmakindel määre?
Peaks ka enda autol selle puhastamise ja õlitamise ette võtma.
Mis on Teie jaoks külmakindel määre?
joonas kirjutas:http://www.clarks-garage.com/shop-manual/body-12.htm
Peaks ka enda autol selle puhastamise ja õlitamise ette võtma.
Mis on Teie jaoks külmakindel määre?
Suur tänu selle veebilehe eest.
Kui leian nüüd mõne sooja garaazi siis lammutan laiali ja proovin tööle saada.
what would the world be like if everything had to be practical
Kunagi isegi vist proovisin linki kätte saada nii, nagu seal õpetuses, kuid ei õnnestunud. Võibolla ei osanud seda piisavalt õige nurga alla keerata. Värvi säästmise ja liigsete painutamiste vältimiseks olen seetõttu lingi mahavõtmiseks alati polstri eemaldanud ja siis seestpoolt need munakad lahti tõmmanud.
polster on kinni nende plastik jublakatega nagu enamus autodel? need katki ei lähe ja pärast ikka kinni hoiavad?laur4 kirjutas:Kunagi isegi vist proovisin linki kätte saada nii, nagu seal õpetuses, kuid ei õnnestunud. Võibolla ei osanud seda piisavalt õige nurga alla keerata. Värvi säästmise ja liigsete painutamiste vältimiseks olen seetõttu lingi mahavõtmiseks alati polstri eemaldanud ja siis seestpoolt need munakad lahti tõmmanud.
what would the world be like if everything had to be practical
Põhimõtteliselt on süsteem sama, mis 924jal. Ja mina suutsin mõlemad ukselingid ära lõhkuda st. just need plastik munakad (ukse lingi luku küljes), mille külge kinnitub ukse linki ja lukku ühendav varras. Väike soovitus minu poolt. Võta kindlasti seest poolt ukse polstrid maha! Ja enne kui linki väljast ära tirima hakkad veendu, et oled linki ja lukku ühendava varda (ukse sees) munaka küljest korralikult eemaldanud. Need plastik munakad murduvad kergesti, kuid asemele seda plastik jublakat on väga keeruline leida.
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;